Pienyrittäjän pelastus: opas kotisivujen tekemiseen

Pienyrittäjän pelastus: opas kotisivujen tekemiseen -verkkokurssi

Ei enää tylsiä tai  vaikeakäyttöisiä kotisivuja

Onko sulla ollut vaikeuksia saada kotisivut kasaan itse? Tai kenties budjetti ei riitä ammattilaisen apuun, vaikka niin haluaisit? Mulla on tähän ratkaisu!

Nyt starttaa aivan uusi pienyrittäjille suunnattu verkkokurssi, jonka avulla saat rakennettua itse selkeät ja helppokäyttöiset sivut Squarespacella! Visuaalinen ja ketterä alusta mahdollistaa sen, että sivujen toteuttaminen onnistuu myös aloittelevilta tekijöiltä.

Unelmista totta pienelläkin budjetilla

Oletko vasta aloittanut yrittäjänä ja tarvitset yrityksellesi nettisivut? Tai onko sulla kenties jo olemassa kotisivut, joihin et ole enää tyytyväinen?

Monesti aloittavilla yrittäjillä ja pienyrittäjillä ei välttämättä ole suurta budjettia nettisivujen tekemiseen, jolloin ammattilaisen palkkaaminen voi olla haastavaa. Ymmärrän tämän täysin. Olen Tytti-Kaarina, tämän verkkokurssin tekijä ja olen myös itse aloittanut toimintani hyvin pienellä budjetilla ja tunnistan yksinyrittäjien haasteet.

Se saattaa johtaa siihen, että yritetään tehdä täysin itsenäisesti nettisivuja valmiilla kotisivukoneilla ilman kunnon ohjeistusta ja hieman arvaillen. Lopputulos on näissä tapauksissa usein kotikutoisen näköinen, mikä saattaa viedä fokuksen itse yrityksestä, sekä sen upeista palveluista ja tuotteista.

Ja sitähän me ei haluta! Sillä me tiedetään, että sinä ja sun yritys ansaitsette parempaa.

Nettisivut pienellä budjetilla

Ammattilaisen vinkeillä kauniit kotisivut

Verkkokurssi rakentuu samojen pilareiden varaan, joilla rakennan itse ammattitason sivuja. Saat käyttöösi toimivaksi todettuja vinkkejä sekä toimintamalleja, joiden avulla sivujen rakentaminen voi olla jopa hauskaa! Usko tai älä, mutta nettisivujen tekemisen ei tarvitse olla hampaat irvessä ja itku silmässä vääntämistä.

Kun olet suunnitellut ja toteuttanut kotisivut kurssin ohjeiden pohjalta, voit painaa ylpeänä “Julkaise” -painiketta ja nostaa jalat ylös. Valmis sivusto ei vaadi lisäosien, teemojen tai muiden teknisten asioiden jatkuvaa päivittämistä. Squarespace hoitaa kaiken sen itse.

Näitä nettisivuja sinun on myös tulevaisuudessa helppo kehittää ja voit helposti lisätä sinne uusia osioita, kuten blogin, verkkokaupan, verkkokurssin (kuten tämä) tai ajanvarausjärjestelmän. Sivusto kasvaa ja kehittyy yrityksesi mukana näppärästi vuosi toisensa jälkeen!

Mitä saan verkkokurssilta?

Mitä Iloava Median verkkokurssi sisältää?

Kurssilta saat ohjeet siihen, miten luot itsellesi tyylikkäät sivut, joita myös asiakkaiden on miellyttävä käyttää. Hyvä käyttökokemus edistää luottamusta sekä saa asiakkaat palaamaan sivuillesi aina uudelleen.

Onnistuneiden kotisivujen tekeminen edellyttää aina selkeää brändiä, joten prosessin myötä pääset myös perehtymään yritystoimintasi ytimeen: Miksi, mitä ja kenelle? Nämä ovat asioita, jotka tulevat helpottamaan myös markkinointiasi ja edistämään myyntiäsi jatkossa.

“Todella selkeä kokonaisuus, jossa materiaali video- sekä teksti muodossa! Suosittelen!” 

“Kiitos uskon palauttamisesta kotisivuihin ja että niiden tekeminen voi olla hauskaakin!

Pienyrittäjän pelastus: opas kotisivujen tekemiseen
€227.00
One time

Pienyrittäjille suunnattu verkkokurssi, jonka avulla teet itse selkeät ja helppokäyttöiset sivut yrityksellesi Squarespacella. Saat käyttöösi toimivaksi todettuja vinkkejä sekä toimintamalleja, joiden avulla sivujen rakentaminen voi olla jopa hauskaa!


✓ Tunnukset yksityiselle kurssialustalle
✓ Selkeät ohjeet kotisivujen tekemiseen itse

Osallistu kurssille!

Kuka on Tytti-Kaarina, Iloava Media

Kuka on Tytti-Kaarina?

Kurssin on luonut Squarespace-sivustojen suunnittelun ammattilainen sekä mielettömän visuaalisen silmän omaava Tytti-Kaarina Myöhänen. Hän on vain viimeisen parin vuoden aikana suunnitellut jo lähes toistakymmentä sivustoa eri alojen yrityksille ja lisää on tulossa! Verkkosivujen lisäksi Tytti-Kaarina toimii valokuvaajana sekä tuottaa somesisältöjä yrityksille.

Lähtökohtaisesti Tytti-Kaarina ratkaisee brändäykseen liittyvät ongelmat kuin ongelmat joko itse tai mahtavan luovan verkostonsa avulla.